Presenta’t al concurs

Durant aquest mes de març l’alumnat de 3r d’ESO ha fet el projecte anomenat “Presenta’t al concurs” on han hagut d’elaborar una cançó original, un videoclip i una caràtula de CD. Han estat molt motivats amb aquest repte i els resultats han sigut sorprenents. El projecte ha acabat amb una gala final, on s’han atorgat els discs d’or, plata i bronze als tres equips premiats.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut