Intercanvi a Finlàndia

Ahir, dia 31 de Gener, els nostres alumnes de 3r han marxat d’intercanvi a Finlàndia. El viatge ha anat molt bé i han arribat amb moltes ganes de practicar anglès i estar en contacte amb una altra cultura. Fa fred, estan a -2 ºC, però el nostre alumnat està ben equipat i podrà acostumar-se a aquest canvi de temperatura. Us mostrem les primeres imatges del viatge.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut