Toca firar-se!!

Ahir dia 29 de Novembre, els alumnes de 2n varen presentar en una fira, tot el que han après en el projecte “Toca firar-se!”. A través de les imatges veureu cada grup de treball i una mica el que estaven explicant als diferents alumnes que els varen anar a veure. Molt bona feina! Podeu trobar més imatge aquí.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut