Visita a Hi Cone i recollida d’anelles de plàstic a Castellterçol

A principis d’aquest any, vam realitzar una sortida a l’empresa Hi Cone, empresa gestora del reciclatge de les anelles de plàstic dels envasos i també a la deixalleria de la Garriga. Allí, ens van mostrar com es reciclaven i es donava una segona vida a les anelles de plàstic que trobem als paquets de llaunes de refrescos.

Per aportar el nostre gra de sorra, des de la matèria de Tecnologia, vam realitzar unes estructures o arbres que serveixen per penjar-les. Aquí podeu veure les nostres estructures i les fotos de la visita a Hi Cone.

Des del Projecte de Sostenibilitat, hem deixat aquests arbres en espais públics amb la intenció que les anelles no acabin en el terra o en el mar perjudicant altres éssers vius. Podeu col·laborar amb nosaltres deixant les vostres anelles als supermercats, Coaliment i Condis, i als edificis de l’escola i de l’institut.

Agraïm la vostra col·laboració i, molt especialment, a l’Ajuntament de Castellterçol per subvencionar la sortida.

Aina Mas, Ainhoa Jiménez i Brittany Machicela, alumnes de 2n d’ESO.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *