Manresada i Barcelonada 24

Un cop més l’alumnat de 3r i 2n ESO han dut a terme la gimcana tecnològica a Barcelona i Manresa

Moure’s per una gran ciutat no és fàcil per a aquelles persones que vivim en nuclis urbans petits o pobles no massa grans. És per això que la xarxa LaceNet amb el suport dels centres que hi participen, així com la col·laboració de la UPC, que forma part del World Mobile City Project, ha organitzat una activitat, adreçada als nostres joves de comarques, que els ha de permetre saber localitzar qualsevol punt de la ciutat tot combinant els mitjans clàssics (targetes, mapes…) amb l’ús de les tecnologies (internet, geolocalització, codis QR, realitat augmentada …) aplicant el treball cooperatiu en grups de treball.

El projecte ofereix una bona motivació als nostres estudiants, ja que els cal utilitzar les eines més innovadores per a fer una ruta pròpia de coneixement de la ciutat, sense sentir-se en cap moment desprotegits. L’ús d’apps els permet poder comunicar-se en tot moment i fàcilment amb els seus professors, que ho estan gestionant des d’un centre logístic, ubicat a la mateixa ciutat de la gimcana. Durant tota la jornada, per grups, els nois i noies van realitzant tot un seguit d’activitats diverses al llarg del seu recorregut.

A continuació us deixem una sèrie d’enllaços que us dirigiran a les activitats que van realitzar el nostre alumnat. Aprofitem per felicitar-lo, per la seva implicació i bon fer. Si en voleu veure més, només cal que accediu i busqueu a l’instagram amb l’etiqueta #iecastell24

Fotos: Manresada 24 i Barcelonada 24

Resum: Manresada i Barcelonada