Us presentem a l’Aida, la nostra alumna en pràctiques d’Educació Infantil

Bon dia a tothom!

Us volem presentar a la nostra estudiant en pràctiques de grau d’Educació Infantil amb Menció Anglesa de la Universitat de Vic: L’Aida Casassas Vilardell. Està realitzant les seves pràctiques amb l’Aina Vila (infantil) i la Raquel Raya (anglès), a qui també agraïm la seva disponibilitat i dedicació. Estem molt contents d’haver-la acollit, atès que les seves pràctiques estan properes a acabar.

Moltes gràcies per escollir-nos, Aida!  Estem encantats d’acollir-lo i esperem que continuï comptant amb nosaltres en el futur si ho necessita.

Moltes gràcies, Aida!