ELS APRENENTS DE SOLFA, UNA REALITAT (6è)

Per fi va arribar el gran dia!

I és que el passat divendres 29, a la tarda, va tenir lloc la tan esperada interpretació de la cantata “Els Aprenents de Solfa”, d’Albert Gumí, a les Faixes de Moià. La primera cantata interpretada per uns 200 alumnes de les diferents escoles del moianès (l’escola de st Quirze, l’escola de l’Estany, l’escola Josep Orriols i Roca de Moià, l’escola La Popa de Castellcir, l’escola Vall de Néspola de Mura, l’escola Anton Busquets i Punset de Calders, l’escola Els Ventets de Collsuspina, l’escola Els Pins de Cabrianes, l’escola l’Esqueix de Monistrol de Calders, la coral infantil de l’Espai Musical de Moià i l’IE de Castellterçol). La representació del nostre centre va anar a càrrec dels alumnes de 6è, que des de l’octubre han estat treballant les diferents cançons a les classes de Música. La narradora va ser la Griselda Guiteras, el gran maestro italià en Pep Clarà, tutor de 6è, i el director en Sergi Valls. En aquesta ocasió, vam tenir el privilegi de comptar amb l’acompanyament instrumental de l’orquestra de l’Espai Musical de Moià. Un èxit total, que va omplir Les Faixes, de gom a gom, en dues ocasions.

La realització d’aquesta activitat comarcal ha tingut tant ressò que s’han publicat diferents articles als diaris Regió 7 i el 9 nou.

Va ser una tarda molt emotiva, de molts nervis, il·lusió, entusiasme, … en què els nostres alumnes van gaudir de la música fent música, compartint-la amb altres nens i nenes, músics, famílies, mestres… i és que, per fi, “Els aprenents de Solfa” es va fer realitat.

Article de la cantata al regió7: Enllaç

En aquest enllaç podreu veure alguns vídeos i fotografies de la cantata: Els Aprenents de Solfa

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *