Hora del conte astronòmic
29/01/25
Descobrim l’exili i la Maternitat d’Elna
28/01/25L’alumnat de 4t d’ESO ha tingut l’oportunitat d’escoltar l’Assumpta Montellà, que ha explicat què va significar l’exili, quines condicions van trobar els exiliats a la platja d’Argelers i què va representar la Maternitat d’Elna per a les dones embarassades. Tothom ha escoltat amb gran silenci la transmissió de les seves converses amb persones republicanes exiliades i amb Elizabeth Eidenbenz, responsable de la Maternitat. Una hora i mitja de coneixença i reflexió, i fins i tot de llàgrimes, que s’emmarca dins de la descoberta de la Guerra Civil.

Club de lectura
27/01/25Ja hem estrenat el Club de lectura, una activitat voluntària que consisteix a llegir una novel·la i fer-ne una tertúlia. L’objectiu és promoure el gust per la lectura i impulsar la cultura en el temps d’oci. Ha estat molt ben rebuda per un grup d’una quinzena d’alumnes, que ha creat un mural per fer-ne difusió, ha llegit el llibre Mentida, cedit per la Biblioteca Municipal, i ha opinat sobre diversos aspectes de la novel·la. Ja n’esperem la segona sessió!
Proves GESO
22/01/25Experiència gastronòmica
20/01/25Els nostres alumnes de tercer d’ESO han tingut una experiència increïble a la Fundació Alícia! Han descobert com la cuina i la innovació es poden unir per crear menjar saludable, sostenible i deliciós. Gràcies a aquest centre de recerca gastronòmica, hem après nous coneixements sobre alimentació que no només ens cuiden a nosaltres, sinó també al planeta. Tot un dia ple d’aprenentatges que segur ens inspirarà a continuar explorant la nutrició saludable des d’una perspectiva creativa i responsable.

Retrats
15/01/25Els alumnes de batxillerat de l’assignatura de Creació Artística han creat els següents retrats utilitzant la tècnica del clarobscur. Descobriu-ne el talent!
My business idea
08/01/25Un dels projectes duts a terme a 4t d’ESO és “My business idea”, en el qual una habilitat important ha estat l’expressió oral. Han hagut d’aprendre a trobar solucions innovadores, vendre un producte i saber com presentar-lo. Great ideas from great minds!

Bones festes!
21/12/24
Ens retrobem el 8 de gener de 2025
Ciències en perill
21/12/24El claustre i l’AFA d’Els Tres Turons ens adherim al suport a la plataforma Ciències en perill. Podeu llegir els documents de la plataforma: el manifest i la carta a les famílies, des de la qual podreu també signar per donar-hi suport.

Un Nadal de pes… solidari
20/12/24Els grups de 4t d’ESO C i d’Emprenedoria de 4t han aconseguit recaptar 151,5 kg d’aliments i productes d’higiene personal que s’han lliurat a Càritas d’Arenys de Mar. Bona feina!
Volem agrair a tothom la col·laboració per aconseguir un Nadal solidari de pes.

Nadal en veu alta
20/12/24Un grup d’alumnes de 1r i 4t d’ESO ha participat en l’acte de la Biblioteca Nadal en veu alta. Han creat els seus relats nadalencs, els han revisat i els han assajat per poder-los llegir en veu alta en un acte literari i musical molt agradable. Aquestes festes tindrem l’oportunitat de sentir-los a la ràdio! Enhorabona, Bruna, Martina J., Martina A., Anthony, Unai, Jon, Oussama, Jordi, Laura, Nariman, Violeta, Dafne, Lluc S., Víctor i Neus. I una vegada més, gràcies a la Biblioteca per comptar amb nosaltres.

Modernistes i trencadors
20/12/24Per culminar el projecte Modernistes i trencadors, 4t d’ESO ha fet una visita a l’espectacular recinte modernista de l’antic Hospital de Sant Pau de Barcelona, una joia arquitectònica que els ha encantat.
Emprenedors
12/12/24Els alumnes de Funcionament de l’empresa de 2n de batxillerat han fet un taller d’emprenedoria on han après i posat en pràctica el model CANVAS per construir el seu model de negoci i la proposta de valor. Han sorgit idees emprenedores molt interessants.
Conferència d’astronomia i observació
11/12/24Aquest divendres 13 de desembre, a les 18 hores, el Dr. Oriol Font farà la conferència titulada “Benvinguts, passeu, passeu: 50 anys del missatge d’Arecibo” a la sala polivalent de l’institut. Quan acabi la conferència, si el temps ens ho permet, pujarem a observar la Lluna, Júpiter i Saturn. Hi esteu tots convidats, tant si sou de l’institut com si no!

Nadal en veu alta
11/12/24Un grup d’alumnes de 1r i de 4t d’ESO participen aquest divendres dia 13 a les 19 h a l’acte de Nadal en veu alta organitzat per la Biblioteca Municipal. Faran la lectura de textos propis inspirats en les festes nadalenques. També hi participen els membres del taller Escrivim! de la mateixa Biblioteca. Tothom hi és convidat.

Quina aroma!
10/12/24A la zona dreta del pati, l’alumnat de l’aula oberta ha plantat romaní, un arbust aromàtic que ens perfumarà l’espai i hi aportarà un toc mediterrani. També han retirat la sorra acumulada a les escales de la sortida al passatge. Bona feina!



















Segueix-nos!