Apadrinem el nostre patrimoni

cartell

El dia 10 de novembre de 2015, s’ha organitzat una jornada commemorativa del naixement de la personalitat que dóna nom al nostre l’institut amb sèrie d’activitats extraescolars en què participarà l’alumnat.

Les activitats programades són:

1. Recorregut per la Ruta literària de Cristòfol Despuig, creada per la Biblioteca Marcel·lí Domingo, de Tortosa, i conduïda per Txell Aixarch.

2. Dramatització de la llegenda de l’Orde de l’Atxa, a càrrec d’un grup d’alumnes de 3r d’ESO.

3. Passi i debat de l’audiovisual «El col·loqui setè del cavaller Cristòfor Despuig, de Gerard Vergés», interpretat pel professorat de català.

4. Audició d’un informatiu radiofònic produït per un grup d’alumnes de 2n de batxillerat i gravat als estudis de Ràdio Tortosa.

Aquesta jornada organitzada pel grup de treball El Renaixement i el barroc a les Terres de l’Ebre, s’emmarca en el programa Apadrinem el nostre patrimoni impulsat pel Centre de Recursos Pedagògics del Baix Ebre.

Descarregueu-vos el díptic informatiu.