3R: Reduir, Reciclar i Reutilitzar

La setmana passada vam organitzar les I Minijornades de les 3R, intentant conscienciar i fer reflexionar el nostre alumnat sobre la importància i necessitat de reduir, reutilitzar i reciclar. L’alumnat de 1r d’ESO va rebre una xarrada amb un petit taller sobre la necessitat del reciclatge de les piles i bateries i com afecta la contaminació dels metalls pesants en el creixement de les plantes. L’alumnat de 2n d’ESO, per la seua part, va realitzar un parell de sessions on vam treballar la reducció, reutilització i reciclatge a partir d’activitats reflexives i pràctiques. Van fer activitats com la línia del temps de la descomposició i van ordenar diferents residus en els contenidors, cosa que tot i semblar fàcil… vam descobrir uns quants elements impropis que molta gent continua separant malament.