1r i 2n premi en el concurs Consumòpolis

Ens hem de felicitar perquè un grup d’alumnes de 2n d’ESO, coordinat pel professor Xavi Carrasquer, ha obtingut el 1r i 2n premi en el concurs Consumòpolis, un concurs que des de fa deu anys organitza l’Agència Catalana de Consum.

Es tractava de concursar via internet en una fase (equips de cinc alumnes) i després presentar un projecte amb redacció, cartell, fotografies…, que fes reflexionar sobre el consum en els darrers trenta anys i projectés escenaris per al 2020.

Hi havia nou premis (tres per a primària, tres per a primer cicle d’ESO i tres per a segon cicle d’ESO) i en la categoria de primer cicle d’ESO hem obtingut el primer i segon premi (el tercer ha quedat desert).

El proper 15 de maig anirem a Barcelona a recollir els premis: diplomes i un import de 1.600 € per a l’institut.

Enhorabona!

Font: Escola Verda.