Reconeixements a l’alumnat parcipant en les proves Cangur 2013

El passat 24 d’abril, en la gala del Concurs d’interpretació de cançons en català Canta-la, es va fer el lliurament de diplomes a l’alumnat que va participar en les proves Cangur 2013, organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques i el Departament d’Educació.

Els premis lliurats van ser els següents:

Nivell 1: Somia Arrou, Ramon Colomé, Ouissam El Hakiki, Francesc Estrada, Ivanna Girard, Adrià Machí, Andrea Ochoa, Fabiana Roca, Sindy Rodríguez i Àngela Tafalla.

Nivell 2: Aleix Boix, Ernesto Cardona, Àlex Ferré, Jaume Fons, David Gallardo, Antonio Garcia, Marc Martínez, Xavier Naves, Martí Picón i Prabhjot Singh.

Nivell 3: Sergi Martínez, Pau Otero, Joaquim Pàfila, Francesc Piñol, Josep Pous, Alfons Sabaté i Marc Solé.

Van lliurar els diplomes el professor Jordi Gas i les professores Begoña Terrados i Cinta Navarro.