Vídeos de l’alumnat contra la violència de gènere

El passat 12 de desembre, tot l’alumnat de 3r d’ESO va assistir a unes xarrades sobre la violència de gènere a la sala d’actes de l’institut.

Per la seua banda, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, coordinats per Javier Carrasquer, professor d’Educació visual i plàstica (3r ESO), i Carme Castellà, professora del departament d’Orientació (4t ESO), el dia 19 de desembre de 2014 va participar en la III Jornada amb motiu del Dia Mundial contra la Violència de Gènere celebrada al Centre Cívic de Ferreries, presentant a concurs uns vídeos realitzats per ells mateixos per sensibilitzar els companys i companyes sobre la gravetat de la violència de gènere.

En el concurs de vídeos d’alumnes de 3r i 4r ES0, cicles formatius de grau mitjà i batxillerat dels instituts i col·legis de la comarca del Baix Ebre, el vídeo L’agressió no és la solució, fet pels alumnes de 4t d’ESO C Bouchra Shir, Omar Ohanni, Aneef Muhammad, Hicham El Kabouri i Abdelbasset Benyazid, va obtenir el segon premi en la seua categoria.

Podeu veure tots els vídeos al portal Youtube de l’institut.