Treball premiat en el Premi Mn. Ovidio Tobías “Dóna’m la mà”

L’alumna Judit Pastor, de 3r d’ESO, ha quedat tercera en la categoria de 3r i 4t d’ESO en el Premi Mn. Ovidio Tobías “Dóna’m la mà” que aquest any es basava en el tema de “El respecte”.

Des del departament de Ciències Socials, concretament des de Religió i Ètica, aquest curs es va treballar aquest tema i la professora de Religió hi va presentar diferents redaccions.

L’acte de lliurament dels premis va tindre lloc a la sala d’actes de la Cambra de Comerç el passat 31 de maig a la tarda i hi van assistir l’alumna premiada i els seus familiars, la professora Pili Gisbert i el director de l’institut.

L’institut va rebre un diploma de participació i Judit va ser obsequiada amb regals de botigues de Tortosa, llibres i un diploma.

Enhorabona!