Tallers de la Trobada d’Escoles en Xarxa a l’Institut de Tortosa

Us presentem les noticies i cròniques dels tallers de la Trobada d’Escoles en Xarxa de Secundària a Tortosa publicats al portal Escoles en Xarxa, en el qual participa l’alumnat de l’optativa de 4t d’ESO Periodisme digital impartida per Maria Josep Altadill, professora del departament de Català:

A primera hora es va publicar una benvinguda (Ja som a Tortosa) i, al llarg del matí van anar apareixent les cròniques dels tallers:

Investiguem el riu Ebre.

Gimcana fotogràfica.

Gerard Vergés a la Biblioteca Marcel·lí Domingo.

Joan Panisello: el domador del foc.

Paraules de l’Ebre.

La Jota.

Muralles de Tortosa.

Taller de televisió (VilaWeb).

Mentre estaven dinant, l’informatiu TN Comarques va emetre un reportatge de la trobada, que es pot veure al portal 3alacarta (del minut 00:41 al 04:17):

A la tarda, a la sala d’actes de l’Institut de Tortosa, el Taller de ràdio (XTEC) va gravar i emetre en directe el programa radiofònic i van poder el El vídeo del taller de televisió:

Per últim, l’endemà es van publicar els altres vídeos que es van gravar en els tallers:

Així es balla la Jota.

El vídeo de la conversa amb Gerard Vergés.

A més a més, la Biblioteca Marcel·lí Domingo també ha publicat una crònica d’aquest taller al seu bloc:

Trobada Escoles en xarxa de Tortosa 2011- Taller amb Gerard Vergés a la biblioteca Marcel·lí Domingo.

I per la seua banda, el CNL Terres de l’Ebre també ha publicat una crònica del taller Paraules de l’Ebre:

Taller sobre la parla de l’Ebre a Escoles en Xarxa.