Som semifinalistes del VII Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta 2010-2011

Les alumnes de l’Institut de Tortosa seleccionades a participar en els quarts de final del VII Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta 2010-2011 que es van celebrar el dia 11 de maig a l’Auditori Felip Pedrell han estat han estat les guanyadores d’aquesta fase del concurs i passen a les semifinals.

Les alumnes guanyadores són Clara Ormazábal, de 2n d’ESO, que va concursar a la categoria Corsaris,

i Soumia Aboualla, de 3r d’ESO, i Mar Pallarés i Joana Jiménez, de 4t d’ESO, a la categoria de Tropa de Corsaris.

Enhorabona!

Els instituts i escoles que van concursar a la categoria Corsaris van ser el Col·legi Sagrada Família de Tortosa, l’Institut Mare de Déu de la Candelera de l’Ametlla de Mar, l’Institut de Roquetes i Institut de Tortosa, i en la categoria de Tropa de Corsaris, el Col·legi Sagrada Família, l’Institut de Roquetes i l’Institut de Tortosa.

Les semifinals, que tindran lloc a Tarragona durant la segona quinzena de maig, seran sense públic i només comptaran amb la presència dels lectors i lectores finalistes, un acompanyant i el jurat.

Els guanyadors i guanyadores de cada semifinal accediran a la final de Catalunya que tindrà lloc a Barcelona la primera quinzena de juny.