Ja podeu escoltar el tercer i el quart programa de ràdio Dotze i vint

Ja podeu escoltar el tercer i el quart programa de ràdio Dotze i vint gravats per l’alumnat de l’optativa de 3r d’ESO Fem ràdio els dies 18 de gener i 1 de febrer, que s’emet cada quinze dies dins el magazín La punta del diamant a Ràdio Tortosa (103.3 FM).

Entreu a la pàgina web Podcasts del programa “La punta del diamant” i escolteu-lo clicant La Punta del Diamant 01/02 – 2 (1/2/2012), del minut 32:11 al minut 57:32, o descarregueu-vos directament l’arxiu de so.

En l’últim programa, a més de la secció de bellesa i l’agenda cultural, també podeu escoltar l’entrevista que van fer al Sr. Manuel Roé els alumnes de l’optativa de de 4t d’ESO Periodismo, acompanyats per la professora Carmen Segura. Per més detalls, llegiu la crònica que ha escrit Micaela Torrres a Escoles en Xarxa.

Si voleu escoltar o descarregar-vos els programes anteriors, trobareu tots els enllaços en aquesta pàgina del bloc del departament de Català.