Ja podeu escoltar el segon programa del taller Fem ràdio

Dimecres 16-1-2013, Ràdio Tortosa ha emès el segon programa que han fet els alumnes de 3r d’ESO de l’optativa Fem ràdio, que imparteix Albert Aragonés, professor del departament de Català.

En aquest segon programa, que enguany porta per títol Ràdio Activa, podeu escoltar una entrevista Emili Llorente, professor d’Economia del nostre institut, uns quants acudits, una nova secció d’històries de temor, un repàs de les activitats que es faran els propers dies al nostre institut i unes recomanacions de l’agenda cultural de Tortosa.

Si voleu escoltar el programa, trobareu tots els podcasts del programa en aquesta pàgina de Ràdio Tortosa. El proper programa està previst per al dia 23 de gener de 2013.