Guanyadors/es i finalistes del concurs Canta-la 2012

El passat dimecres dia 11 d’abril, a l’aula magna del nostre institut, el jurat format per Carme Gargallo (en representació de l’equip directiu), Cinta Roda (PND), Rafa Carcellé (alumnat), Xavi Rodríguez (activitats extraescolars), Mariló Sebastià (departament de Música) i Maria Josep Altadill (departament de Català), amb el suport tècnic de l’alumne Josep Pous, va fer la selecció de finalistes i guanyadors/es del concurs d’interpretació de cançons en català Canta-la.

El jurat ha destacat que, com l’any passat, hi ha hagut un bon nivell i força participació.

Els grups seleccionats que actuaran dimecres 25 d’abril al Teatre Auditori Felip Pedrell, de Tortosa, són els següents:

CATEGORIA 1r ESO

ACCÈSSIT
El grup Les tres bessones format per Júlia Aixendri, Águeda Calvet i Andrea Sales, amb la cançó “Sense tu” de Terapia de Shock.

FINALISTES
El grup Les tres claus de sol format per Olívia Stoicev, Corina Tabirta i Maria Príncep, amb la cançó “Seré feliç” (versió en català de “I will sirvive”, interpretada per Susana Bey).

GUANYADORES
El grup Les tres estrelles, format per Mounia Boussetta i Bouchra Shir, amb la cançó “Foc” de Roser.

CATEGORIA 2n D’ESO

FINALISTA
Pitufeta, format per Andrea Achoa, amb la cançó “Ningú com tu” de Lídia Guevara.

PREMI ESPECIAL
El grup Els màgics, format per Chaymae El Ouahi, Ayoub El Ouahi, Adina Daraban, Hamza Babiref i Hanef Muhamad de l’aula d’acollida, amb la cançó “Brilla” (versió en català de la famosíssima “Sunny”, interpetada per The Pepper Pots).

GUANYADORES
El grup NA, format per Nacera Charef i Andrea Ochoa, amb la cançó “Vint minuts d’espera” de Teràpia de Shock.

CATEGORIA 3r D’ESO

ACCÉSSIT
El grup Ezel, format per Meriem Ouhdadi i Soumia Amari, amb la cançó “Camins”
de Sopa de Cabra.

FINALISTES
El grup Els toros negres, format per Yassine Chafiki i Hamsa Diane, amb la cançó “Vint minuts d’espera” de Teràpia de Shock.

GUANYADORES
El grup Les tres estrelles, format per Hajar El Mohammady, Fátima Ouani i Naima Igoui, amb la cançó “Sense tu” de Teràpia de Shock.

CATEGORIA 4t D’ESO

GUANYADORS
El grup Los pesats, format per Natàlia Arasa, Arnau Adell i Francesc Piñol, amb la cançó “Jennifer ” dels Catarres.

CATEGORIA BATXILLERAT

ACCÈSSIT
El grup Gossos, format per Ricard Ripoll i Jordi Gómez, amb la cançó “La flama” d’Obrint pas.

FINALISTES
El grup Cartes, format per Joana Jiménez i Mar Pallarés, amb la cançó “Dorm”.

GUANYADORES
El grup Flors de carabassó, format per Natalia Arasa, Empar Sastre, Cristina Chavalera i Ariadna Sabaté, amb la cançó “Què vols de mi” del grup Vuit.

CATEGORIA PROFESSORAT

ACCÈSSIT
El grup Els mossens, format per Enric Carbó i Pep Carcellé, amb la cançó “Joan de Vic” (en directe).

FINALISTES
El grup Llir entre cards, format per Àngela Creix i Maria Josep Altadill, amb la cançó “Bella de vós só enamorós” del cançoner Flor d’enamorados del segle XVI, musicada per Raimon.

GUANYADORES
El grup Les cupletistes, format per Cinta Benaiges, Mariló Sebastià, Núria Estivill i Núria Panisello, amb un popurri de cançons catalanes.