Fem ràdio a Ràdio Tortosa

A partir del dimecres 10 de novembre, els alumnes de 3r d’ESO de l’optativa Fem ràdio participaran quinzenalment en el programa de ràdio La Punta del Diamant que emet l’emissora local Ràdio Tortosa (103.3 FM).

El programa s’emet en directe de dilluns a dijous d’11.00 a 13.00 h, es pot escoltar repetit el mateix dia de 20.00 a 22.00 h. i es pot descarregar en format potcast des del web de Ràdio Tortosa.

La secció elaborada pels nostres alumnes i que tindrà una durada aproximada de 20 minuts, s’emetrà dimecres a partir de les 12.20 h del matí, cada quinze dies.

La Punta del Diamant, dirigit i conduït per Núria Mora, és un magazine de dues hores que ocupa bona part de la franja matinal. Enguany inclou nous espais temàtics, així com entrevistes, tertúlies i blocs ja consolidats com ara Biblioones, Fem un tast o Menjar és salut, entre d’altres.

Ràdio Tortosa va estrenar la nova temporada el dia 3 d’octubre, amb una graella farcida de programació pròpia, molt centrada en la potenciació de la identitat cultural i social de Tortosa i les Terres de l’Ebre i en la informació de proximitat.