Els alumnes de 1r ESO A participen un any més en la Conferència Internacional “Tinguem cura del planeta”

La trobada catalana va tenir lloc el passat dilluns 29 d’abril a l’Escola Pia de Barcelona. L’obertura de la jornada va anar a càrrec dels delegats de Brussel·les 2012 i de Victor Viñuales, director de la fundació ECODES.

Les nostres delegades, Aida, Sara , Maria i Marina van plantejar els problemes socioambientals més importants del nostre municipi i els van posar en comú amb d’altres centres educatius per veure les similituds i les diferències segons el territori. Així, es va obtenir una diagnosi feta pels joves dels problemes socioambientals de Catalunya.

A la trobada també van assistir els delegats que el curs passat van participar en la trobada estatal a Vitòria-Gasteiz, com la nostra alumna Clara Ormazabal.

Finalment es va presentar un treball col·lectiu de millora i ampliació de l’àmbit d’actuació de les accions amb les aportacions realitzades pels diferents grups a càrrec dels 12 delegats escollits per representar Catalunya en la propera trobada estatal.

Font: Escola Verda.