Dues alumnes del nostre institut guardonades amb el premi Sambori

Alba Roda i Tània Crespo han guardonades en el premi Sambori per la delegació d’Òmnium a les Terres de l’Ebre, en el qual han participat 900 alumnes de dotze centres educatius de primària i secundària de les quatre comarques ebrenques.

Alba va quedar la primera classificat en la categoria de primer cicle d’ESO i Tània la segona en la categoria de segon cicle d’ESO. Les obres guanyadores ara passen a participar a la fase nacional.

L’acte de lliurament dels premis es va celebrar dissabte dia 3 de març al matí a la seu d’Òmnium, al Centre Cívic de Ferreries, amb l’assistència d’unes 150 persones. Va presidir l’acte l’alcalde de Tortosa, Ferran Bel, acompanyat d’altres membres del consistori, i es va comptar amb la presència de Gisela Muñoz coordinadora nacional del projecte Sambori.

L’acte va comptar amb la participació de l’animador Lo Muniatto i d’una actuació musical a càrrec de l’alumnat de l’Escola de Música Manel Martines i Solà de Jesús. La festa va finalitzar amb una degustació de cócs ebrencs.

És la primera vegada que el Premi Sambori Òmnium, destinat al foment de la narrativa en llengua catalana entre els escolars, s’organitza íntegrament a les Terres de l’Ebre.

Més informació: Òmnium Terres de l’Ebre.