Crònica de la xarrada amb l’escriptor Àngel Burgas

El passat dimecres dia 22 l’alumnat de 2n d’ESO vam poder xarrar amb Àngel Burgas, l’autor del llibre Segon trimestre que hem llegit aquest segon trimestre. Ens va explicar que els personatges de la novel·la van aparèixer primer en la novel·la L’anticlub, i que el llibre que hem llegit forma part d’una trilogia, és a dir, tres llibres en què apareixen els mateixos personatges: El club de la cistella, Segon trimestre i L’edat del despertar, que acaba de sortir a la llum.

Després de la xarrada, alguns alumnes van fer-li preguntes, entre ells, dos alumnes de l’optativa Fem ràdio, que van gravar l’entrevista per poder emetre al programa de ràdio de emet Ràdio Tortosa cada quinze dies.

Acabades les preguntes, Àngel Burgas va dedicar llibres als assistents i també va signar els exemplars que hi ha a la nostra biblioteca.