Crònica de la participació en les semifinals del IX Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta

Les representants del centre en la categoria de Tropa de Corsaris van participar el passat dia 22 de maig en les semifinals del IX Certamen Nacional Infantil i Juvenil de  Lectura en Veu Alta que es va celebrar a Tarragona, al saló d’actes del Centre Cívic de Sant Pere i Sant Pau, després d’haver estat seleccionades en els quarts de final que es van celebrar el passat dia 6 de maig a Tortosa.

Clara, Àngela i Míriam, acompanyades del professor Albert Aragonés, es van desplaçar en autobús acompanyats dels participants de l’Escola Ferreries, de Tortosa;  l’Institut Escola Daniel Mangrané, de Jesús; i el CEIP Maria Garcia Cabanes, de l’Aldea.

Tot i que el grup del nostre institut no ha passat a la final que se celebrarà a Barcelona, i això que ho van fer molt bé, cal subratllar que el nostre institut va ser l’únic centre de secundària que va arribar a les semifinals en aquesta categoria.

Des d’aquí desitgem molta sort a Gemma, de l’Institut Escola Daniel Mangrané, que va aconseguir passar a la final.