Crònica de la participació al concurs Picalletres

Dimarts 27 de febrer, l’alumnat de 3r d’ESO A es va desplaçar als estudis de Canal Terres de l’Ebre per participar en el concurs Picalletres.

Picalletres és un concurs televisiu que permet als estudiants de 3r d’ESO competir i divertir-se participant d’una activitat pedagògica senzilla i engrescadora: lletrejar paraules en català.

El nostre institut hi va participar amb dos grups. El primer grup format per Àngela, Vinyet i Maria es va enfrontar amb companys de l’Institut Joaquín Bau.

El segon grup, format per Raül, Laia i Gerard, ho va fer al costat dels companys del Col·legi de Nostra Senyora de la Consolació.

Tot i que no vam aconseguir pujar al Picarànquing dels millors grups, vam fer un bon paper i n’hem après molt. Sabíeu que cocota és un tipus de cassola? I que grípia és una menjadora per als animals? Això i moltes coses més és el que hem après.

El programa s’emetrà al mes d’abril.

Us tindrem informats.