Apunteu-vos al concurs d’interpretació de cançons en català Canta-la 2015

Un any més s’obri el termini per apuntar-se al concurs d’interpretació de cançons en català Canta-la.

Podeu fer la inscripció fins al 27 de febrer.

Apunteu-vos-hi!

BASES:
a) El concurs és obert a tot l’alumnat, professorat i personal no docent del centre.
b) Es pot participar individualment o en grup (màxim 5 persones).
c) Cada participant ha de triar una cançó de grups musicals o cantants catalans. No s’admetran versions de cançons de grups que canten en altres llengües.
d) Les cançons han de ser en català.
e) L’alumnat de 4t d’ESO, de batxillerat, professorat i PND podran interpretar també poemes musicats.
f) L’estil de música és lliure.
g) Els/les participants hauran de memoritzar la lletra de cançons. L’acompanyament musical es farà a través de gravacions.
h) També s’admet la interpretació musical en directe.
i) Es valorarà la posada en escena.
j) Els/les participants hauran d’actuar davant del públic.
k) Es proposen les següents categories:
   Categoria A: alumnat de lr d’ESO
   Categoria B: alumnat de 2n d’ESO
   Categoria C: alumnat de 3r d’ESO
   Categoria D: alumnat de 4t d’ESO i batxillerat
   Categoria E: professorat i personal no docent
l) Hi haurà dos premis per cada categoria:
   1r premi: 30 €
   Finalistes: 15 €
m) Els/les guanyadors/es i finalistes actuaran en la celebració de la Diada de Sant Jordi el dia 24 d’abril de 2015.
n) Període d’inscripció fins al 27 de febrer de 2015.
o) Per fer la inscripció, cal lliurar un sobre tancat amb les següents dades a la secretaria del centre:
   Nom de tots/es els/les components del grup i curs.
   Nom del grup (cada persona o grup que s’inscriu ha de triar-se un nom en català).
   Títol de la cançó que interpretarà.
p) El dia 8 d’abril a les 15.30 h un jurat fornat per professorat del centre, alumnat i membres de l’equip directiu decidiran els/les guanyadors/es i finalistes.
Si voleu veure els vídeos dels guanyadors/es de les edicions anteriors, vegeu aquestes notícies i cròniques de Canta-la.