Dia Mundial de l’Aigua

Dijous 22 de març se celebra el Dia Mundial de l’Aigua, declarat per resolució l’Assemblea General de les Nacions Unides el 22 de març de l’any 1993. Aquesta diada va ser proposada formalment per l’Agenda 21 de la Conferència de les Nacions Unides pel medi ambient i el desenvolupament de Rio de Janeiro.

El nostre institut, que compta amb el distintiu d’Escola Verda, ha organitzat una sèrie d’activitats que es duran a terme aquesta setmana, entre les quals hi ha un mural amb notícies relacionades amb l’ús de l’aigua i la seua problemàtica (sequera, trasvassaments, etc.), un recull de fotografies originals fetes per l’alumnat de 2n de batxillerat i una auca elaborada per l’alumnat d’ESO.
La biblioteca, per aquest motiu, us recomana un llibre divulgatiu, una novel·la juvenil i una revista molt interessants que podeu consultar a la biblioteca o demanar en préstec.
La Nahla i la família Riera. Històries d’aigua
de Cristina Buscarons.
Generalitat de Catalunya.
Departament de Medi Ambient i Habitatge, 2009.
L’invent més gran del segle vint
d’Avel·lí Artís-Gener
Barcanova, 1993

El CRP del Baix Ebre també ha publicat una pàgina de Recursos sobre l’aigua a la seua web amb recursos per treballar la jornada amb els vostres alumnes.