Cicle de conferències a l’Escola d’Art de Tortosa

L’Escola d’Art i Disseny de la Diputació a Tortosa presenta de nou el Cicle de conferències Ser i estar de l’artista.

Ser i estar de l’artista. Discursos i actituds dels creadors al segle XXI, manté la filosofia de mostrar creadors, gestors i teòrics de l’art presents dintre el panorama artístic contemporani, que aporten plantejaments amb els seus discursos i testimonien el fet artístic avui.

Aquest any el cicle serà del 17 al 20 d’abril, de 18.30 h a 20.00 h.

Dimarts 17 d’abril.  Pep Dardanyà, Director de l’espai Can Xalant i artista. Can Xalant, un espai de creació d’arts visuals i un lloc de producció de coneixement.

Dimecres 18 d’abril. Frederic Montornés, Crític d’art i comissari d’exposicions. La formació en comissariat d’exposicions. Pros i contres de la formació d’aquesta professió en escoles especialitzades.

Dijous 19 d’abril. Jordi Abelló, Artista. Noves formes d’exposar la meva obra. Cada projecte nou, obri una nova via de mostrar-se.

Divendres 20 d’abril. Iván de la Nuez, Assagista, crític d’art i comissari. El final del arte contemporáneo.

Més inforamció: Escola d’Art i Disseny de la Diputació a Tortosa.