El nostre alumnat participa en un programa divulgatiu d’Info K del Canal 33

El Departament d’Ensenyament, el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya i el Consell Català de Ressuscitació han iniciat un programa per difondre les actuacions a fer en casos d’emergència.

Per tal d’acostar aquestes pràctiques a la població juvenil el nostre institut participarà dijous 25 d’abril en una gravació per al programa divulgatiu d’Info K del Canal 33 (Informatiu infantil i juvenil que s’emet en directe, de dilluns a divendres a les 19.30h pel Super3, el canal infantil de Televisió de Catalunya).

L’alumnat d’ESO mostrarà què ha après en les classes d’Educació Física sobre el Suport Vital Bàsic i es gravaran unes escenes pràctiques.

Creiem que aquestes iniciatives són positives perquè ajuden a formar encara més els alumnes en diferents aspectes del dia a dia i també a implicar-se en el seu entorn més proper.