Comença l’Esport al Pati

Dilluns 16 de gener comencem l’ESPORT AL PATI. Amb aquest projecte volem augmentar l’activitat física que fa l’alumnat del centre amb activitats divertides i engrescadores durant els 30 minuts del pati.

Dilluns i divendres farem un torneig de futbol sala, amb la participació de vuits equips. La final serà dilluns 13 de febrer.
Dimarts i dimecres, un campionat de tennis taula, amb 15 participants. La final serà dimarts 21 de febrer.
Dimarts jugarem a una gran varietat de jocs populars: mocador, aranya, morts i vius, cursa de sacs, mate, saltar la corda, deu passes, pia-pia, joc de les cues.
Dimecres tindrem Patinar per xalar, amb 30 inscrits.
I dijous jugarem a beisbol.

El projecte l’ESPORT AL PATI es fa gràcies a la col·laboració de l’alumnat de l’optativa de 3r d’ESO Organització d’activitats físiques. També col·laboren alumnes de l’Associació Esportiva Escolar Institut Cristòfol Despuig de Tortosa.

Podeu consultar el calendari de les activitats a la cartellera d’Activitats extraescolars situada davant de consergeria.