Premiats al concurs X(p)rimenta

Un grup d’alumnes de 4t d’ESO han participat en el concurs X(p)rimenta, treballant dur durant els mesos de març-abril. Aquest concurs, organitzat per Talència i per l’Associació Catalana de Comunicació Científica, té com objectiu donar a conèixer experiments en vídeo que expliquin i divulguin alguns dels continguts de ciències dels diferents nivells educatius.

El vídeo realitzat pels alumnes Pepe Herranz i Jordi Gómez, de 4t d’ESO A, dirigits per la professora Patricia Cava, sobre una pràctica titulada “El pH dels analgèsics” ha estat premiat amb una menció d’honor en la categoria de secundària.

Des d’aquí volem transmetre la nostra enhorabona.

Els vídeos premiats seran penjats a la web de Recerca en acció per tal que serveixin d’exemple a qualsevol persona interessada.

L’acte d’entrega dels premis tindrà lloc el dia 28 de juny al campus de Castelldefels de la Universitat Politècnica de Catalunya. A banda de l’acte d’entrega i del visionat dels vídeos, els investigadors de la Universitat realitzaran diverses demostracions tecnològiques força espectaculars.