Crònica de la participació en l’Olimpíada de Biologia de Catalunya 2012

El passat 11 de febrer, va tenir lloc al campus de la UAB, l’Olimpíada de Biologia de Catalunya 2012.

Hi van participar 205 alumnes de segon de batxillerat seleccionats en funció de la nota de Biologia i de la nota mitjana de primer de batxillerat. D’entre els 307 que s’hi havien inscrit, finalment la nota de tall va quedar establerta en 8,75.

L’únic representant de les Terres de l’Ebre, ha estat el nostre centre. Les alumnes Neus Aixendri i Cèlia Bel s’han mostrat molt satisfetes per l’experiència malgrat no haver passat a la final, ja que el fet d’haver participat ja ha estat un premi per a elles.

La finalitat de l’Olimpíada és estimular i implicar els estudiants de batxillerat en el desenvolupament d’aquesta ciència, atès que resulta impossible comprendre la vida i analitzar els seus problemes sense un coneixement adequat de les principals qüestions que aquesta planteja. Vegeu aquest vídeo explicatiu de la jornada: