Participació en el concurs Picalletres

El dimecres 21 de maig l’alumnat de 3r A del nostre centre vam anar als estudis de la televisió Terres de l’Ebre, a la Raval de la Llet.

Ens van acompanyar les professores Montse Perelló i Tere Izquierdo. Hi anàvem per tal de participar en el concurs Picalletres. Aquest concurs es fa a tot Catalunya, sempre amb alumnes de 3r d’ESO, i nosaltres hi participàvem en la secció de les nostres Terres de l’Ebre. Les proves consistien a lletrejar paraules de diferents nivells de dificultat, llegir embarbussaments, escollir la definició adequada entre diferents possibilitats i el barbarisme intrús.

Hi van participar dos grups: A i B. El primer, format per Júlia Aixendri, Jose González Sauque i Olivia Stoicev, va concursar amb un grup de la Sagrada Família. I el grup B, format per Arnau Sabaté, Corina Tabirta i Eduard Subirats, van haver de competir amb un grup del Col·legi Teresià. Vaja, tot va quedar entre gent tortosina… Llàstima que nosaltres no vam guanyar, però, Déu n’hi do! Corina Tabirta va aconseguir passar diferents fases del concurs, així com Jose González. Vam aplaudir molt, tot i la calor xafogosa de la sala on ens gravaven.
Les emissions d’aquest concurs es podran veure el 31 de juliol i el 7 d’agost a les 17.00h, 19.30h i a les 22.30h.

Fatima Abdelouahab, Nico Ciobarnu, Ayoub El Ouani i Tere Izquierdo