Ja podeu sentir el setè programa de ràdio Dotze i vint

Ja podeu escoltar el setè programa de ràdio Dotze i vint gravat per l’alumnat de l’optativa de 3r d’ESO “Fem ràdio” el dimecres 14 de març i que s’emet cada quinze dies dins el magazín La punta del diamant a Ràdio Tortosa (103.3 FM).

Entreu a la pàgina web Podcasts del programa “La punta del diamant” i escolteu-lo clicant La Punta del Diamant 14/03 – 2 (14/3/2012), del minut min. 11:42 al 25:37, o descarregueu-vos directament l’arxiu de so.

En l’últim programa, a més de la secció de bellesa i l’agenda cultural, vam estrenar una secció de jocs d’ordinador.

A més a més podeu escoltar l’entrevista que van fer Lorena i Paula, unes companyes de 4t d’ESO que el curs passat havien fet el taller de ràdio, a l’escriptor Fernando Marías, autor del llibre Cielo abajo, que va visitar l’institut el dia 7 de març i va fer una xarrada amb l’alumnat de 4t d’ESO que s’havia llegit el seu llibre.

Si voleu escoltar o descarregar-vos els programes anteriors, trobareu tots els enllaços en aquesta pàgina del bloc del departament de Català.