Escolteu el segon programa de ràdio Dotze i vint

Dimecres 14 de desembre, els alumnes de 3r d’ESO de l’optativa Fem ràdio vam emetre el segon programa “Dotze i vint” en el magazin de ràdio La Punta del Diamant que emet l’emissora municipal Ràdio Tortosa (103.3 FM), conduït per Núria Mora.

En aquest segon programa, presentat per Samir i Lauren, Katriel va fer una entrevista a Clara i a Meritxell, dos de les alumnes que van participar en la II Conferència Catalana “Els joves tenim cura del planeta”, acompanyades per les professores Marian Rojas i Amada Rodríguez, en representació del nostre institut i de l’Institut Manuel Sales i Ferré d’Ulldecona.

En acabat, Meriem va presentar una nova recepta de bellesa natural, Adrià va fer un repàs de les activitats que s’han fet i es faran al nostre institut les dos últimes setmanes de classe, abans de les vacances de Nadal, i Axel i Hamsa van recomanar-nos un parells de coses a fer durant els dies de festa.

Si voleu escoltar el programa, entreu a la pàgina de potcasts del programa i seleccioneu La Punta del Diamant 14/12 – 2 (del minut 37:20 a 49:38).

La pròxima emissó del nostre programa està prevista per al dimecres 18 de gener de 2012, aproximadament, a les 12.20 h.