Escolteu el cinquè programa de ràdio Dotze i vint

Ja podeu escoltar el cinquè programa de ràdio Dotze i vint gravats per l’alumnat de l’optativa de 3r d’ESO “Fem ràdio” els dies 15 de febrer, que s’emet cada quinze dies dins el magazín La punta del diamant a Ràdio Tortosa (103.3 FM).

Entreu a la pàgina web Podcasts del programa “La punta del diamant” i escolteu-lo clicant La Punta del Diamant 15/02 – 2 (15/2/2012), del minut 14:45 al minut 30:00, o descarregueu-vos directament l’arxiu de so.

En l’últim programa, a més de la secció de bellesa i l’agenda cultural, també podeu escoltar l’entrevista que vam fer al nostre professor de català Pep Carcellé, autor de diversos llibres.

Si voleu escoltar o descarregar-vos els programes anteriors, trobareu tots els enllaços en aquesta pàgina del bloc del departament de Català.