Entrevista a l’alumnat de Fem ràdio a Ràdio Tortosa

Dimecres 10 de novembre, els alumnes de 3r d’ESO de l’optativa Fem ràdio van participar en el programa de ràdio La Punta del Diamant que emet l’emissora municipal Ràdio Tortosa (103.3 FM).

Núria Mora, la presentadora del programa, va entrevistar el professor i l’alumnat de l’optativa que elaborarà una secció de 20 minuts aproximadament que s’emetrà dimecres a partir de les 12.20 h del matí cada quinze dies.

Si voleu escoltar aquest primer programa de presentació, entreu a la pàgina de potcasts del programa i seleccioneu La Punta del Diamant 09/11 – 2.

El programa s’emet en directe de dilluns a dijous d’11.00 a 13.00 h, es pot escoltar repetit el mateix dia de 20.00 a 22.00 h. i es pot descarregar en format potcast des del web de Ràdio Tortosa.

La primera emissó del programa elaborat per l’alumnat, que durà per títol Dotze i vint, està prevista per al dimecres 23 de novembre. El programa es diu així perquè s’emetrà a les 12.20 h, hi participen 12 alumnes i durarà 20 minuts.