Crònica de les xarrades de l’escriptora Gemma Pasqual

Divendres 23 de gener, ens va visitar una vegada més l’escriptora Gemma Pasqual, autora, entre d’altres de les novel·les Marina i Llàgrimes sobre Bagdad, dues novel·les que ha llegit l’alumnat de 1r i 3r d’ESO.

Abans del pati es va trobar amb l’alumnat de 1r d’ESO a les instal·lacions de l’institut a Sant Llàtzer, amb qui va compartir la lectura de Marina, una novel·la colpidora que denuncia el racisme i la xenofòbia.

Més tard, Gemma Pasqual es va desplaçar a les instal·lacions de l’institut a l’edifici Betània i allí es va trobar amb l’alumnat de 3r d’ESO que ha llegit Llàgrimes sobre Bagdad i que ja coneixien a Gemma d’altres ocasions. Com a primícia va anunciar la imminent publicació d’una segona part de la novel·la Xènia, tens un WhatsApp, una novel·la que molts alumnes ja han llegit.

Les xarrades, gràcies a la simpatia de l’autora van ser molt amenes i disteses, amb la participació activa dels assistents que no van parar de fer preguntes.

I tot això gràcies al programa de foment de la lectura i de promoció de la literatura Lletres a les Aules, de la Institució de les Lletres Catalanes.

Esperem que pugues tornar a veure’ns, Gemma. Ets encantadora i les teues novel·les ens agraden molt.

Fins aviat.

Font: departament de Català.