Treinta años sin Cortázar

Amb motiu del trenta aniversari de la mort de l’escriptor Julio Cortázar, l’Institut Cristòfol Despuig ha volgut sumar-se als homenatges del món de les lletres amb una exposició en el vestíbul del centre que porta per títol Treinta años sin Cortázar.

Aquesta exposició ha estat organitzada pel Departament de Llengua Castellana, i consisteix en tres parts: la primera un mostrari del concurs de redaccions amb el títol de Instrucciones para… en les quals han participat els alumnes des de 1er. d’ ESO fins a 2n. de Batxillerat. La segona, una confecció de rayuelasgràfiques, una altra rayuelagran que adorna el sòl del vestíbul, i una col·lecció artística de cites de l’escriptor.

És destacable l’esforç de l’alumnat per adornar els elements de l’exposició, que pot ser de l’interès de qualsevol persona aficionada a la literatura i el pensament, a més del caràcter divulgatiu d’aquesta iniciativa.

El passat 25 d’abril, es van entregar els premis a les redaccions, rayuelas gràfiques i cites guanyadores, que podeu llegir al nostre bloc Calaixó de Sastre.