Dia Escolar de la No-violència i la Pau

El dia 30 de gener (aniversari de la mort de Mahatma Gandhi) a escoles de tot el món se celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP).

En aquesta data es recorda la necessitat de l’educació permanent per a la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau.

Per això, la nostra biblioteca ha creat una guia de lectura de llibres de ficció disponibles a la biblioteca i ha muntat una petita exposició de llibres de coneixements relacionats amb aquest tema (a l’interior del recinte de la biblioteca) i una altra amb novel·les juvenils ambientades en episodis bèl·lics (a l’expositor del vestíbul).

A més a més, l’alumnat de 2 d’ESO C ha ajudat al coordinador LIC a fer un cartell que s’ha exposat al vestíbul de l’institut on posa de manifest una de les conseqüències més greus de les guerres com la que actualment està sofrint el poble sirià: els refugiats.