Visita de la Dra. Jasone Zabala als alumnes de 1º de Batxillerat de psicologia

La Dra. Jasone Zabala va visitar el passat dijous 30 de gener els alumnes que cursen l’assignatura de psicologia per parlar de la seva feina com a psicòloga clínica. Va explicar com funciona una consulta de psicologia clínica, en què consisteix la psicoteràpia i la seva diferència amb altres patologies que requereixen de l’ús de la medicació, també va parlar dels abusos que es produeixen amb la medicació i els diagnòstics, va donar alguns exemples de casos que es tracten des de la psicoteràpia, incloent el tractament a nens i joves, i va parlar d’algunes escoles de psicologia i psicoteràpia.
Els alumnes van aprofitar l’ocasió per fer-li preguntes sobre tots aquests aspectes, cosa que esperem haurà reforçat els continguts que s’imparteixen en aquesta assignatura