Sortida per Tortosa de l’alumnat de 2n de batxillerat

Divendres 25 de febrer al matí tots els alumnes de 2n batxillerat de l’institut, acompanyats pels professors Roc Salvadó i Josep-Ramon Subirats, van fer una sortida per Tortosa.

Van iniciar la visita a la porta de l’Olivera de la catedral i van veure l’absis i la façana.

Després van anar a veure la portalada, el pati i la capella del palau del Bisbe i van acabar visitant l’exposició permament, el claustre i l’interior de la catedral.

En cadascun d’aquests llocs els professors van anar explicant la seua història, l’estil artístic i algunes anècdotes.

L’alumnat que mai no havia visitat aquests espais va quedar sorprès de la riquesa artística i del bon traçat i muntat de l’exposició-museu de la catedral.