Sortida de l’alumnat de batxillerat al teatre a Tarragona

El passat dia 12 de desembre, l’alumnat de 2n de batxilerat va anar al Tarragona a l’Auditori Caixa Tarragona a veure la representació teatral de Drames rurals, basada en els contes del llibre de Víctor Català, una de les lectures obligatòries d’enguany.

La posada en escena de la companyia Teatre de Ponent va ser molt interessant, ja que va presentar dos actrius que representaven l’autora real del llibre, Caterina Albert, i el seu alter ego, l’escriptor Víctor Català, que és el pseudònim amb què firmava les seues obres.

Com és d’esperar no van representar tots els contes ni cap conte sencer, però sí alguns fragments: «Ombres», «En Met de les Conques», «El pastor» i «Idil·li xorc», que va agradar molt per la interpretació de les actrius.

En acabar la representació, com és habitual, vam poder conversar amb les actrius en un debat obert.