L’alumnat de 1r de batxillerat Econòmic supera la primera fase del concurs “El Banco de España y la estabilidad en la economía”

L’equip de l’Institut de Tortosa de 1r de batxillerat Econòmic, coordinat pel professor Emili Llorente, ha superat la primera fase del concurs El Banco de España y la estabilidad en la economía organitzat pel mateix Banco de España, on participaven 480 equips de diferents centres de batxillerat i FP de tot l’Estat.

La prova a superar constava d’un test eliminatori de 30 preguntes sobre coneixements d’economia financera i el nostre equip s’ha classificat entre els 28 que han superat aquesta fase, amb una puntuació de 86 punts, la tercera més alta del concurs.

Per aquesta raó els alumnes classificats, així com l’Institut de Tortosa, rebran un diploma acreditatiu emès pel Banco de España. Podeu trobar tota la informació al web del Banco de España.

L’equip, format per cinc alumnes, ara poden optar a l’obtenció d’un ordinador portàtil cada un si guanyen la segona fase del concurs, en què competiran aquests 28 equips classificats.