Hem participat en la III Olimpíada de Biologia

Dissabte 9 de febrer de 2013 va tenir lloc a la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona la III Olimpíada de Biologia.

Aquesta Olimpíada va dirigida a tots els alumnes de segon de batxillerat de Catalunya amb un bon expedient acadèmic i el seu objectiu és estimular l’estudi de la biologia en totes les seues branques.

Hi van participar al voltant de 200 alumnes. Pel que fa al nostre centre, Kirnjeet Kaur, va fer un excel·lent paper malgrat no arribar a la final.

Simultàniament a la realització de la prova, a l’aula magna de la facultat va tenir lloc la conferència «Per què envellim?», a càrrec de Gemma Marfany i Maria Soley, professores de la Facultat de Biologia.

Finalment el professor Francisco Javier Casado Merédiz, professor de la Facultat de Biologia de la UB, els va fer una xerrada sobre «L’oferta de graus de Biociències a Catalunya».