Classificats per a la segona fase del concurs “Generación €uro” del Banco de España

Alumnes de primer de batxillerat classificats en el concurs del Banco de España

El alumnes del primer de batxillerat econòmic de l’Institut Cristòfol Despuig de Tortosa s’han classificat per a la segona fase del concurs Generación€uro organitzat pel Banco de España.

La primera fase constava de 30 preguntes tipus test on es van presentar més de 650 equips de tot l’Estat. Els dos equips de l’institut van encertar les 30 preguntes i, juntament amb 56 equips més, han estat seleccionats per participar en la segona fase. De moment han obtingut un diploma de reconeixement per part del Banco de España.

Jornada de formació del dia 20 de gener de 2012.
Escala principal del Banco de España. Foto: Banco de España

En motiu d’aquesta classificació el professor d’Economia Emili Llorente, coordinador dels equips, va ser convidat a assistir  el dia 20 de gener a una jornada de formació a la seu del banc a Madrid, on va poder compartir amb 22 professors de la resta d’Espanya aquesta jornada de formació a càrrec del membres del centre d’estudis d’aquest banc. En acabar la formació van fer una visita patrimonial a l’edifici.

Visita patrimonial al Banco de España després de la jornada de formació del dia 20.
Menjador de la sala principal. Foto: Banco de España

Ara comença la segona fase que consta d’una redacció on han de justificar la taxa d’interès oficial de l’euro que el Consell de govern del Banc Central Europeu determinarà el dia 8 de març. En cas de quedar entre els tres primers equips els alumnes s’hauran de desplaçar a Madrid per a la fase final.