Cicle Experiències empresarials de gent jove a l’Institut Cristòfol Despuig

Divendres 21 d’octubre de 2011, encetant un cicle de conferències sobre la iniciativa empresarial, Cinta Llorente, exalumna de batxillerat de l’IES de l’Ebre de la promoció 2002-2004, va explicar als alumnes de primer de batxillerat econòmic de l’Institut Cristòfol Despuig, la seua experiència com a promotora de l’acadèmia de llengua espanyola Sprach Kombinat, ubicada a Berlin.

L’explicació de cada un dels passos necessaris per a la posada en marxa de l’acadèmia, des de la idea fins a la seua realització, va servir als nostres alumnes del batxillerat econòmic per assabentar-se dels reptes i les dificultats pràctiques de la constitució d’una empresa a Alemanya.

Aquest cicle continuarà amb noves experiències empresarials de gent jove del nostre territori en els propers mesos.

Fotos: David Benito.