Cicle ‘Experiències empresarials de gent jove’ a l’Institut Cristòfol Despuig

Divendres 9 de desembre de 2011, continuant el cicle de conferències sobre la iniciativa empresarial, Neus Barberà, membre de l’equip Surtdecasa, va explicar als alumnes de primer de batxillerat econòmic de l’Institut Cristòfol Despuig, la gestació i el desenvolupament de l’empresa revelació de les Terres de l’Ebre.

Neus Barberà en plena conferència. Foto: David Benito

Formen part del projecte Surtdecasa les periodistes Neus Barberà i Anna Zaera i l’informàtic Robert Roig, amb l’objectiu d’apropar la cultura i el lleure de les Terres de l’Ebre a tots els internautes. Nascuda l’octubre de 2010, aquesta empresa s’ha posicionat en el món cultural del territori i comença a ser web de referència ebrenca.

El director Josep-Ramon Subirats fent la presentació de la conferenciant Neus Barberà, responsable de Surtdecasa.

Després de la presentació els alumnes van poder fer preguntes sobre la constitució i les dificultats inicials que es van trobar els promotors, que van ser respostes amb molta sinceritat per Neus Barberà.

Alumnes de  primer de batxillerat econòmic assistents a la conferència

En els propers mesos continuarem amb noves experiències empresarials de gent jove del nostre territori.