Visita al Parador

Avui el quart d’ESO humanisticoeconòmic ha realitzat una visita a l’empresa “Parador de Turismo S.A.” de Tortosa.
El seu gerent, Jesús Hernàndez, ens ha ensenyat les diverses parts de la seva empresa: allotjament, restauració, lloguer d’espais… Finalment, a la Sala Polvorí hem pogut gaudir d’una xerrada on se’ns explica què són els Paradors, quant facturen, on estan ubicats i, fins i tot, com qualsevol dels nostres alumnes o familiars poden accedir al món laboral en un futur pròxim.
La sortida ha tingut també un caire històric, en el mateix emplaçament s’ha treballat relacionar el patrimoni encara existent amb els períodes històrics.
Ha estat una jornada realment profitosa.
Agraïm al Parador el fet d’ajudar a formar, en termes econòmics i històrics, el nostre alumnat.