Visita a la V Fira Literària Joan Cid i Mulet

Image

Dimecres 13 d’abril l’alumnat de batxillerat visitarà la V Fira Literària Joan Cid i Mulet "Gèminis", que se celebra del 12 al 16 d’abril a Jesús.

A les 10.30 h, l’alumnat assistirà a la taula redona “Els treballs de recerca”, en la qual intervindrà l’alumnat de l’institut que s’ha presentat al IV Concurs de Treballs de recerca en l’àmbit literari i de l’exili.

En acabar, entrega dels premis del concurs i es farà la presentació del llibre que recull el treball guanyador de l’edició passada.

Durant el decurs de l’acte hi haurà la intervenció de la cantautora Montse Castellà.

Aquests actes formen part de la jornada "Els instituts a la Fira", que tindrà lloc a la Sala Jordi Brull, de l’EMD de Jesús.

Descarregueu-vos el programa provisional de la Fira.